7 януари 2015 г.

Плагиатстване на корем



И като заговорих за плагиатство... "Нова Година - нов късмет!"
 
Бях следпразнично изненадан след като ми изпратиха снимани страници от миналия брой на долнопробния жълт парцал с гръмкото име "Папарак", на които заварих дословно откраднатия текст на собствената ми статия с изфабрикувани описания на изображенията.



Приликите и разликите с оригиналната публикация, чието авторство принадлежи на мен, можете да откриете тук:


Повече от излишно е да правя какъвто и да е коментар, особено по отношение на абсурдния жълт таблоид, бълващ сензационни заглавия като: "Двуглаво момче с триглава пишка долетя от Марс, за да завладее земята".

Уважаеми издатели и редактори на вестник "Папарак", доколкото не ме лъже паметта, вие сте третата бездарна печатна медия, която краде статията ми, при това след цели две години откакто съм я публикувал. Чувствам се почти обиден, че го направихте чак сега.
 
Ще ви посъветвам обаче следващия път когато претендирате за авторство върху чужд труд, поне си направете труда да изтриете водните знаци от присвоените изображения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар